Monday 28 August 2017

System 32 Forex


Trading System Test Simple System32.Posted 5 år sedan 11 36 PM 3 november 2011 6 Comments. As lovat, kommer jag att backtesting och betygsättning förra månaden s bästa Forex Trading System vinnare, Simple System32.Using min Instant Scan-funktion kan jag se det det liknar Trend är din vän och Amazing Crossover System, eftersom det använder rörliga medelvärden och oscillatorer, och försöker fånga trender så tidigt som möjligt. Dock använder Simple System 32 också en ytterligare indikator som kallas Parabolic SAR samtidigt som den applicerar Bollinger Bands och ett enkelt glidande medelvärde till Stokastiska Lite komplicerat, det är. Systemet väntar på Parabolic SAR och glidande medelvärde för att anpassa och signalera en ny trend medan Stochastic-Bollinger Band-glidande medelkombinationen används för att bestämma överköpta överlösta villkor. Systemet är inte rent mekaniskt eftersom System32 använder sitt eget eget utrymme för att ta vinst och stoppa förlustpunkter. Och för backtesting har jag bestämt mig för att göra det lite mer hanical genom att ställa in exakt stoppavbrott och ta resultatmål Jag har också bestämt mig för att backtest på bara 1 timmarsdiagrammet och se hur det utför. Sma 100 Blå Parabol SAR Stokastisk 28,5,3 Bollinger Bands 10, 2 Tillämpad på Stokastisk SMA 10 Tillämpad på Stochastic.1-timme eller 4-timmars Jag använder 1 timme för backtesting. Any pair, men jag kommer använda GBP USD för backtesting eftersom det är vad System32 används i hans exempel. ParSar måste vara under pris , 100 MA måste vara på väg mot indikationsriktningen, indikatorer i det stokastiska fönstret ska klämmas i översoldningsområdet 0-20. Försäljning ParSar måste vara över pris, 100 MA måste vara riktning mot indikationsriktningen, indikatorer i Det stokastiska fönstret ska klämmas i oveboughtområdet 80-100. Alla uppdragsordningar måste vara på CLOSING PRICE på signalljuset. Stopp förlust 50 pips från entry. Close trade när en ny signal materialiseras. Projektmål. Första PT 50 pips från inträde Ta vinst på 50 av startposition och mo Ve resterande hälften till BE. Sekund PT 100 pips från inträde Ta vinst på 50 av kvarvarande position eller 0 25 av inledande position och flytta stoppet av återstående position till TP 1.Tredje PT 200 pips från inträde Ta vinst på kvarvarande position. Om en ny signalen görs i motsatt riktning, stäng handel och byta sidor. Det är dags att avskilja mig själv och få backtesting detta system Nästa vecka kommer jag att presentera mina resultat och vi kommer se hur lönsamt det här enkla systemet verkligen är Men om du har några frågor, var god att lämna en kommentar eller kontakta mig via följande kanaler. Detta är Robopip-signering. bip boop beep beep. Thread System32 MT4.Simple System32 MT4.Hello, det här är första gången jag har delat mitt system på ett forum Tänk mig att ta en titt Jag håller på att göra ett djärvt krav här, det här systemet gör och kommer arbeta om det används ordentligt Var vänlig och kontakta dig om du behöver hjälp Det är viktigt att alla har en bra kunskap om pengarhantering och har åtminstone slutfört barnpipskolan. Systemet är bara en del av att tjäna pengar och hålla det. Hämta nedladdningen av filen som innehåller den anpassade indikatorn och mallfilerna. Om du behöver instruktioner om hur och var du ska spara indikatorn och mallfilerna letar du sedan på röret för Urban Forex Metatrader 4 Tutorials, som lägger till indikatorer och mallar. Om ditt diagram ser ut som min då har det fungerat bra I följande inlägg gör jag mitt bästa för att ge en kristallklar förklaring av exakt hur vi handlar systemet och reglerna för in - och utträde. HEMMAR - det här är ett väldigt enkelt system och inte t ake en stor mängd arbete för att börja upptäcka anständiga affärer. Om du behöver någon ytterligare assistans, VÄLJ FREILER ATT ANVÄNDA MIG PÅ SKYPE AS - fxsystem32. Senast redigerad av System32 03-20-2012 kl 09 42. Först och snälla, ta en minut till inspektera dina kartor för att se till att de ser ut som min skärmbild. Ta en titt och se hur indikatorerna reagerar på önskvärda rörelser på marknaderna På varje handel söker vi flera saker att hända. Som du kan se ovan har jag markerat en enda handel slumpmässigt bör du kunna se alla indikatorer som ger en tydlig säljsignal när den grå pilen visas. Vi kan säga att det här är en signal för en kort position på flera sätt. REGEL 1 100MA blå är på väg i riktning mot indikering. RULE 2 Indikatorerna i indikatorfönstret visar alla överköpta positioner, de är ALLA klämda till över 80 linjen i vertikal skala, i själva verket är de klämda så tätt de verkar alla vara en linje. REGEL 3 Gå aldrig in en handel fram till nuvarande ljuset har stängt Så i det här fallet indikerar den grå pilen en kort position som öppnas. Det betyder att vi väntar på att ljuset stängs och vi kommer bara att gå in när priset sjunker under ljusets ljus för att utlösa signalen. Skönheten i ett system som är detta visuellt är att du direkt kan bestämma om diagrammet du tittar på har någon potential för vinst via dessa indikationer. Det är väldigt viktigt att komma ihåg att något system tar upp varje handel som kan ge vinst, det var mitt mål att hitta kanske 1-2 trades per vecka per schema via denna rektor och för att vara säker på att om allt stämmer korrekt har jag en mäktig bra chans att ta några pips. Utgångssignalen kan bestämmas när en motstående pil visas men det här betyder inte att du någonsin ska vända om en handel om den inte uppfyller kraven i regel 1.2 3.Försköna pengarhanteringsförmåga vid behov, stäng delar av varje handel vid vissa punkter och ständigt anpassa stoppen för att se till att jag hålla ett 0-riskläge så snart som möjligt utan att kväva handeln och sedan tar jag stoppavbrottet i vinst gradvis, stänger delar av handeln som jag går. Andra tekniker för pengarhantering fungerar lika bra, det här är bara mitt föredragna alternativ. Om någon har några frågor eller vill ha någon levande demotid bara låt mig veta. Det är viktigare att veta när man inte ska handla, jag bedömer detta på 3 sätt För det första om 50MA är platt eller motsätter sig indikationen då personligen lämnar jag den Om bollingerbanden i indikatorfönstret ser väldigt rörigt ut, allmänt sett kommer marknaden att vara i konsolidering och inte värda risken. Slutligen måste du ta de stora nivåerna av stöd och motstånd på längre tidsramar för att konto IE aldrig är en bra idé att handla runt stora antal, beprövade nivåer av dagligt stöd och motstånd och naturligtvis nyheter. Senast redigerad av System32 10-16-2011 klockan 02 13 PM. Join Datum dec 2010 Inlägg 25.Nice Looking System. I kommer gärna följa tråden Detta sta rtegy verkar intressant efter att ha kontrollerat några av rörelserna på diagrammen och att se hur indikatorerna reagerar tillsammans tror jag att det har potential för ett underbart system. Så här ser diagrammen ut kan vi ha ett problem, några av indikatorerna i ditt diagram är inte i filen jag laddade ner, och även mallen laddade inte några SARs. Join Datum Apr 2010 Inlägg 175.Jag ska följa och kolla in det också, bra tråd. Join Datum Maj 2011 Inlägg 121.Ok, im i också intressant handlar du lägre tf s. Join datum dec 2010 inlägg 25.granska min tidigare post. Sorry, för ett inlägg med så kort varsel från min tidigare men jag ville påpeka vilka indikatorer som saknades och vilka indikatorer var t skulle vara där, med tanke på de bilder du publicerade. Den första jag inte ser är 50MA menar du den blåa 100MA i dina regler. För det andra ser jag inte pilarna med SAR. Third det finns 2 indikatorer fönster , stoket 7,3,3, 14,3,3, 21,3,3, 28,3,3 och stoket 28,3,5, RSI 4, Bollinger Bands 10 med 10MA Medan i diagrammen finns det bara stoch 28,3,5, Bollinger Bands 10 med 10MA utan RSI. Jag vill bara klassificera om det här är rätt mall. btw vilken investeringsgrupp gjorde du tillhör också. Senast redigerad av Dab1493 10-16-2011 klockan 01 52.Join Datum Okt 2011 Plats Mayfair, London Inlägg 25.Apologier för bristen på SARS, jag kommer ta reda på vilken fil som saknas och skicka den upp snart. Nöjda med att se några människor som är villiga att följa, det här systemet har gjort flera människor mycket bra vinster över åren i stället för veckor. Jag har tidigare arbetat för charterhuvudstaden och 3i-gruppen. Inledningsdatum Dec 2010 Inlägg 25.En behöver ursäkningar, fortsätt bara det bra arbetet och grattis till ett så underbart snyggt system. Det verkar som om det här kommer att bli riktigt trevligt. Join Datum Okt 2011 Plats Mayfair, London Inlägg 25.Hvis du ladda ner och installera om filerna ska det se ut som min skärmbild. Join Datum dec 2010 Inlägg 25.ok, allt fungerar perfekt nu btw tack för att du ändrar MA regel är det några andra ändringar än zip-filen och regel 1.Last redigerad av Dab1493 10-16-2011 kl 04:34. Likartade trådar. Använd ybop01 i forumet Gratis Forex Trading Systems. Last Post 10-14-2016, 12 12 PM. Med PunaR i forumet Trading Platforms och Software. Last Post 09-28-2015, 02 10 PM. Hobbit i forum Trading Platforms och Software. Last Post 02-22-2007, 01 38 AM. By ccahill i forumet Trading Platforms och Software. Last Inlägg 02-21-2007, 06 59 AM. By dzver i forum Newbie Island. Last Inlägg 12-11-2006, 11 43 AM. Tags for t hans Thread. Posting Permissions. All times är GMT -4 Klockan är nu 01-18. Läs mer Hur man handlar Forex är nybörjare s Guide till Forex Trading Din bästa källa för Forex Education på webben. Copyright 2005-2015 LLC Alla rättigheter reserverade. Stora arbeten utförs inte av styrka utan genom uthållighet. Turn 1000 till 3000 per månad med Forex Signal 30 No Repaint. Ge konventionella och gamla sätt. Med Forex Signals 30 kommer du att få det smarta systemet. Handel med enkelt sätt. Varför skulle du betala månadsavgift 100-1000 per månad till företag för valutahandelsstrategier om du äntligen kan skapa dem själv med den här bästa forexstrategin. Tusentals näringsidkare var ansluten här från hela världen, medeltal nybörjare i slutet blir de expert. ny Forex-strategi för att ge signalen är så bra. Den nya Forex-strategin för att ge Forex-signaler är så bra och jag kommer inte ta lång tid att prata om Muh hans tjänst är 1000 är bra och bra tack tack så mycket, din för alla time. I kan dubbla min pr ofits på mindre än 24 timmar. Jag kan fördubbla min vinst på mindre än 24 timmar genom att använda den här bästa Forex-strategin Tack. MAKA PENGAR MED EASE. IT S JUST AMAZING HUR MAN KAN VAR DAG HANDEL OCH GÖR PENGAR MED EASK, ÄVEN OM DU RE HAR KONVERSATION MED VÄNNER ELLER GÖR NÅGON ANNAN ARBETE HEM ELLER PÅ KONTOR TACKER SÅ MYCKET FÖR DENNA UNDERBARA SOFTWARE. Ugwu Nelson Ikenna. Denna fråga har lösts av forexsignal30. Valutahandeln är aldrig konstant, varför kommer ett system att ge konsekventa samtal när marknaden förändring Denna fråga har lösts av forex signaler 30, regelbundna uppdateringar enligt marknadsförhållandena och fantastiska uppdateringar var varje uppdatering bättre än tidigare, den nuvarande senaste är den bästa som indikatorns andra ingångssignal aldrig repaints, vänta på pilen och ta handeln så snart baren stängs, vilket fantastiska system tog 40 pip i USDCHF köp samtal igår. Jag såg mig själv konto i 500 vinst. Hej Muh Ikhsan. Jag är väldigt glad över Forex Signal 30 Jag är lik ea liten baby som har upptäckt mjölk och jag ser den enorma vinstpotential som din programvara har jag kan inte sova jag såg mig själv i 500 vinst och jag studsade som ett litet barn jag skulle vilja tacka för denna FS30 platina och efter att ha placerat en få affärer jag ser mig själv kommer jag att nå mina drömmar om att bli finansiell frihet Jag har långsiktiga planer önskar för detta med denna programvara och vill ha en långsiktig förening med dig jag är från Sydafrika och vandrar om jag blir en IB för FS30 vad ska jag göra. Så snart jag gör min första vinst från att komma in på en handel på GREEN DOT tills RED RED DOT visas så kommer jag att skicka det testet När du kommer eller besöker Sydafrika, snälla låt mig veta att jag också skulle vilja träffa dig och stärka den här verksamheten. Tack igen för den här mästaren. DENNA THEMBA NKOSANA MAKHOBA. Johannesburg - Sydafrika. Jag tog upp 5k till 16k med hjälp av dina valutasignaler 30.Tid för att vidta åtgärder. Om du inte ser någon hype, bara det en riktig deal. For fullt presenterade du kommer också få. Forex Signals 30 All Version med obegränsad tid utan månatlig prenumeration. Old Version Version 2 och Gold Edition. New Version Forex Signals 30 Version 2016.Free Update Products. Lifetime Membership. Scalping Strategy Videos med FS30 indicators. Full support. Link till gratis Live Forex Signals Everyday. Join nu och få den bästa Forex-strategin för din dag handel för att få mer vinst Du är ingenting att förlora dina pengar igen efter att få denna Forex signaler. THIS HOUR Special Otroligt Låg Registreringspris. RÄTTER OCH GARANTI Eftersom jag säljer mjukvara som inte är en konkret god eller tjänst, kan jag inte acceptera avkastning. Du har dock min högtidliga garanti för att allt material som är presenterat på denna sida är sanningsenligt, äkta och representativt för produkten. Alla indikatorskärmbilder finns i denna notering är verklig och användes INTE på något sätt. Ditt medlemsskap aktiverar maximalt 24 timmar efter betalningen är klar Du kan ladda ner alla produkter från Mem bers Area. Enjoy vinsten.

No comments:

Post a Comment